WFU

2023年9月13日

日本靜岡 ~ 蓬萊橋(世界最長木造行人橋) 自駕遊篇



「靜岡 ~ 蓬萊橋」是健力士世界紀錄認證、世界最長木造行人橋.....


今日的天氣比昨日好很多,但同樣因為雲層太低,在上網查過富士見之後,指數都係得4(即係代表見唔到「富士山」),亦即是與「三保之松原」緣份已盡😭,唯有出發返回名古屋
沿途經過的景點就有以下這個 ~

蓬萊橋


目的地停車場 ~ 蓬莱橋駐車場

MAP CODE:838 625 58 *34


交通資訊

地址:静岡県島田市南町地先

開放時間:大約由日出到日落

門票收費:大人(中學生以上)100日元,兒童(小學生)10日元,未入學兒童(免費) ※步行者/單車共同

公共交通:從《JR島田車站》步行1.7公里約22分鐘可到達

在回「名古屋」的路途上,其實我哋有兩個選擇:
「蓬萊橋」 & 「奥大井湖上駅」
講景色就一定係「奥大井湖上駅」靚好多,但就比較不太順路
圖片出自:jpgotravel.com

而「蓬萊橋」就完全順路,為咗有藉口再嚟多次「靜岡」😆,我哋選擇咗去「蓬萊橋」
在停車場已見到長長的橋身

今日是星期日,早上9點已有很多車停泊在停車場

由停車場步行過去「蓬萊橋」不是太遠

綠油油嘅草坪襯托住遠處古色古香的木橋,滿滿的懷舊田園風,亦是很療癒的風景

對外來遊客來說這不是一處知名景點,基本上來的都是日本人

從橋下經過時往上看,就知道為什麼是世界第一了

無錯這條橋是得到健力士世界紀錄認證的 ~世界最長木造行人橋

橋的長度是897.4m,寬度是2.4m,只有行人和單車可以通行

我都係第一次見咁長嘅木橋,其實都幾震撼😮

「蓬萊橋」是一座充滿濃濃歷史風情的木造橋,西元1879年為了開墾方便,於「大井川」傍邊架設而成

由於橋的長度897.4發音與厄無し(沒有災難)相近,日本人相信穿越這座橋能消災解厄、健康長壽

想長壽大家都要過來行下哦!🤭

過橋前記得要先買票喎

收取100日元,用作日常維修保養橋樑所用

橋附近還設有以開墾牧之原茶園最為重要的人物勝海舟
(12/3/1823~19/1/1899),他是日本幕末開明政治家,江戶幕府海軍負責人。曾留學美國學習海軍軍事
牧之原茶園是日本最大規模種植茶葉的地區

這座橋樑一開始主要是在牧之原茶園開墾後,因要連結「牧之原」與島田市而開始架設

走在橋上面都見不到前方終點,停車場明明泊了好多車,但在橋上居然不是太多人,那麼其他人到那裡去了🤔

由於橋的欄杆很低(大約只到小腿高),所以從踏入橋的那一刻起,真係會有一絲絲心慌,同時也有一些些刺激

我倆今次實在太多合照了,同朋友一齊去旅行的好處就是這樣

呢張影得真係幾靚㗎

好彩今日風勢唔算大,如果風太大我真係唔敢行出去

雖然我磅數唔低,但係回憶起在「台中~高美濕地」,遇上大風真係幾乎吹到我落水,我就驚左大風行走在木棧道上,仲要冇欄桿扶,諗起都心慌慌😅

有圖有真相㗎😅,攝於「台中 - 高美濕地」,大風到寸步難行,行到好似打醉拳咁,真係差兩步就平衡唔到跌落水😱😱😱

濃濃歷史風情的木造橋,也是拍攝時代劇的絕佳外景地

走在橋上面可以向兩傍欣賞風景,這邊還可以見到「島田大橋」,「島田大橋」係石屎橋,車輛可以在上面行駛

4月不是雨季,橋下的「大井川」不是太滿,要不然就更覺驚險

不過由於是木板砌成嘅橋,橋面不是完全平坦,間中會有少少落差,所以要小心注意,不要淨係向左右兩邊望風景,都要小心腳下嘅木板

調轉頭影下起步點先,😱都係行得咁短咋😱😱,我自己覺得行咗好遠添🙄

雖然話行完全程會消災解厄、健康長壽,但係來回走完「蓬萊橋」最快都要40分鐘

健行實在不是我杯茶,最重要的是我真係被「高美濕地」影響到,成日心驚驚會跌落去,所以我都係行左一小段就回頭了😑

如果大家有機會嚟到,而又會行到過對岸,就千萬不要忘記去参觀「Shimadai島台」,附近還有「蓬莱橋おもてなしひとり観光協会」,可一併参觀
圖片出自:traveldiary.jp

這裡除咗影橋,周圍嘅樹木加上嫰綠色的草坪,影相其實都蠻漂亮的

搵個長髮飄飄又纖瘦嘅女生,坐喺樹下面嘅長凳上睇書,伴隨微微的柔風,影相出嚟嘅效果,會唔會似七十年代台灣文藝片feel呢🤭

這裡每年5月最後的星期六、日,都會舉行蓬莱橋六角燈籠祭,整座橋都掛上六角燈籠裝飾,有舉行詩歌、舞蹈、大鼓表演等各種活動。如果你剛巧那段時間來到「靜岡-島田市」,千萬不要錯過唷!
圖片出自:靜岡新聞

在售票處傍邊有間店舖 ~ 
897.4茶屋 

營業時間:4月至9月為9:00~17:00、10月至3月為9:00~16:00 

可以在這裡飲杯「島田」特產的綠茶、還可選購各種特產

下一篇會講在「靜岡」最後的一處景點,是建築師佐佐木茂良先生頃盡全力一手打造的夢幻王國 ~
(詳情請點擊連結觀看)

Like & Share 本篇文章

沒有留言:

發佈留言

按「 發佈留言」可留言☎️(我們會盡快回覆)

推薦文章

熱門文章

精選文章

立山黑部 ~ 雪之大谷「室堂 Murodo」、立山高原巴士Part 2

長度500公尺左右的「雪之大谷」是「室堂 Murodo」最受歡迎的景點.....